Тема: sye kit 249od
Показать сообщение отдельно
Старый 21.04.2011, 10:44   #5
dk77
Пользователь
Житель форума
 
Аватар для dk77
 
Регистрация: 31.05.2010
Адрес: МО, Лыткарино
Марка: Оууз
Возраст: 46
Сообщений: 664
По умолчанию

незнаю, я раздатку не разбирал)
вот что нашел у пиндосов
Цитата:
ZJ 249-231 Swap FAQ Write-Up

So you’re sick of that POS 249 and want a real t-case? Here’s how to do it. First, I’ll run through some of the reasons why people swap in a 231.

SYE
At extreme lift heights, the rear driveshaft can cause vibrations. Currently there is no slip-yoke eliminator for the 249, and probably will never be one. An SYE creates a fixed rear output shaft on the t-case, much like the front output. This strengthens the rear output, as well as lengthens the rear driveshaft, lessening the angles on the joints, which can usually eliminate the vibrations.
под 249 не делают
они ставят себе 242/231 + sye и не заморачиваются))
dk77 вне форума
  
  Ответить с цитированием Перейти в начало страницы