Из минусов
Цитата:
IMPORTANT FRONT AXLE APPLICATION INFORMATION
The Powertrax® No-Slip Traction System and Lock-Right Locker works well on the front axle of 4-wheeldrive
vehicles provided a couple of important guidelines are followed. The Powertrax® No-Slip TractionSystem
should be used only on vehicles equipped with locking hubs on the front axle or with front axle disconnect. In
addition, the vehicle must not be equipped with full time 4 wheel drive. Vehicles equipped with a Powertrax®
No-Slip Traction System on the front axle should not be operated on the highway with the front hubs locked
and 4-wheel drive engaged. Following these guidelines will ensure very on-road driveability while still
providing maximum off-road traction.
|
т.е. нельзя использовать в режиме фуллтайм на шоссе. 242-е коробки становятся бесполезны. И еще читая страниц 150 на форуме Уазбуки, пришел к выводу, что с блокировкой впереди трудно выходить из колеи - машина все равно вперед едет. Это так? Имеет ли смысл ставить усиленные оси с 30 шлицами в задний мост (в передний но-слипов под 30 шлицов не бывает, как я понял)? На Расти, например, продают комплект "усиленные оси с 30 шлицами+Детройт или АРБ", но почему-то не но-слип. Хотя отдельно блокировка продается. Выбор конфигураций 35-й Даны:
DANA-35 27t Open Non-C-Clip 92-0435-2700 2310s2
DANA-35 27t Open IFS 92-0435-2701 2310s2
DANA-35 27t Open C-Clip 92-0435-2705 2310s2
DANA-35 27t Open C-Clip with ABS 92-0435-2706 2311s2
DANA-35 27t TracLok Non-C-Clip 92-0435-2720
DANA-35 27t TracLok C-Clip 92-0435-2725
Как узнать "простому" человеку, что у него за мост?
__________________
Jeep Cherokee XJ, 4L, 93г., 242, Rusty's Off Road lifting 4.5, Simex Exteme Trekker 32/10.5, 4.56, Auburn Ected+Eaton eLocker