Показать сообщение отдельно
Старый 11.04.2022, 23:47   #5
Piton
Пользователь
Житель форума
 
Аватар для Piton
 
Регистрация: 05.05.2010
Адрес: Мюнхен
Марка: XJ/YJ/XJ/XJ/WJ/LR4/CX60
Сообщений: 3,500
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от darkcorp Посмотреть сообщение
Есть еще такая инструкция:
At ambient temperatures around 70°F, the resistance of the heating element is approximately 4.5 ohms on 4.0L engines. It is approximately 13.5 ohms on the 4.7L engine.

https://zinref.ru/avtomobili/Jeep/06...NGLISH/379.htm

И, кстати, указано, что нижние датчики также участвуют в смесеобразовании:
DownstreamSensor(Non-CaliforniaEmis-sions): The downstream oxygen sensor (1/2) is also used to determine the correct air-fuel ratio. As the
oxygen content changes at the downstream sensor, the PCM calculates how much air-fuel ratio change is required. The PCM then looks at the upstream oxygen sensor voltage and changes fuel delivery until the upstream sensor voltage changes enough to correct the downstream sensor voltage (oxygen content).The downstream oxygen sensor also provides aninput to determine catalytic convertor efficiency.
арифметика наше ВСЁ.
4.0L (4+5)/2 = 4.5
4.7L (12.1 + 14.8)/2 = 13.45
у них approximately 13.5 ;-)))

p.s Прошивку на 4.7 по поводу таблиц нужно сравнить.(((( если будет время хакнуть.


по теме "Heater Time to Reach Voltage"
https://www.quora.com/An-electric-he...duced-to-220-V
__________________
СУВЖ Константин Васильевич.

Последний раз редактировалось Piton; 12.04.2022 в 00:03.
Piton вне форума
  
  Ответить с цитированием Перейти в начало страницы